پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261575
حضور جالب و مثبت سخنگوي دولت در جمع دانشجويان معترض/ «گفتگو، بهترين راهکار است»
تاریخ انتشار : 1401/07/27 12:59:48
نمایش : 744
سخنگوي دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجوي در دانشگاه علامه حضور يافت اما حاشيه اين مراسم، حضور وي در جمع دانشجوياني بود که بيرون سالن تجمع کرده و شعار مي‌دادند و سخنگوي دولت با آنها به گفت‌وگو نشست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛علي بهادري جهرمي سخنگوي دولت امروز در جمع دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي تهران حضور يافت و در نشست پرسش و پاسخي با موضوع آزاد با آنان شرکت کرد.

اين حضور سخنگوي دولت در حالي انجام گرفت که دانشگاه‌هاي کشور در هفته گذشته شاهد تجمعاتي در برخي شهرها بود و برخي تصور مي‌کردند که اين حضور مي‌تواند به تشديد اختلافها و حرف‌ها و حتي احتمال برخي حرکت‌هاي راديکال منجر شود، اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلکه عليرغم برخي شعارهاي اوليه جمعي از دانشجويان، اما با حوصله و رويکرد گفتگويي سخنگوي دولت، اين حضور نهايتاً در فضاي خوب و مثبتي دنبال شد.

در بيرون سالن سخنراني بهادري جهرمي، برخي دانشجوبان اقدام به تجمع و سردادن شعار کرده بودند؛ امّا وي پس از اتمام پرسش و پاسخ در داخل سالن، در جمع دانشجويان معترض بيرون از سالن نيز حضور يافت و با‌ آنها به گفت وگو پرداخت.

در نهايت مراسم بدون هيچ‌گونه برخوردي بين دانشجويان باهم و يا مجموعه حراست به پايان رسيد.

اين اقدام سخنگوي جوان دولت در شرايطي که فضاي دانشگاه‌ها همچنان شاهد برخي التهابات است مي‌تواند الگوي موفقي از باز شدن باب گفت‌وگو ميان مسئولان و نسل جديد باشد و ساير مسئولان در نهادهاي مختلف نيز با حضور در جمع‌هاي دانشجويي و گفت‌‌وگوي بي‌واسطه با آنان علاوه بر پاسخ دادن به سوالات،  مي‌توانند مانع از سوءاستفاده دشمن شده و تهديدهاي احتمالي در اين زمينه را به فرصت تبديل کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html